Το social media marketing είναι η χρήση κάθε πλατφόρμας κοινωνικών μέσων επικοινωνίας για να συνδεθείτε με το κοινό σας και να δημιουργήσετε το εμπορικό σήμα σας, να αυξήσετε τις πωλήσεις και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σας.
Αυτό περιλαμβάνει τη δημοσίευση μεγάλου περιεχομένου στα προφίλ των κοινωνικών σας μέσων, την ακρόαση και την ανταπόκριση στους followers σας, την ανάλυση των αποτελεσμάτων σας και τη χρήση διαφημίσεων κοινωνικών μέσων.
Μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ των social media, θα βοηθήσει την εταιρία σας να πετύχει τους στόχους της.
Πρώτο βήμα που πρέπει να κάνουμε ειναι να ερωτηθούμε: Ποιοί είναι οι στόχοι της εταιρίας σας? Πώς μπορούν τα κοινωνικά μέσα να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους;
Ορισμένες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αύξηση της αναγνωρισιμότητάς τους, άλλοι το χρησιμοποιούν για την αύξηση της κυκλοφορίας και των πωλήσεων στην ιστοσελίδα.
Next ProcessΠροτού δημιουργήσουμε κατευθείαν προφίλ και αρχίζουμε να δημοσιεύουμε κάτι στα κοινωνικά μέσα, ας κάτσουμε αναπαυτικά και να δούμε τη μεγαλύτερη εικόνα, τη στρατηγική των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.
Με τη βοήθεια του SMO ή αλλιώς Social Media Optimization, κάθε επιχείρηση θα είναι σε θέση να ευαισθητοποιήσει το “target group” για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Οι τεχνικές SMO χρησιμοποιούν διαφορετικές κοινότητες, πλατφόρμες και κανάλια κοινωνικών μέσων, προκειμένου να δημιουργήσουν αναγνωρισιμότητα επωνυμίας για οποιοδήποτε προϊόν και υπηρεσία.
Next ProcessΤο content marketing δεν αφορά μόνο το περιεχόμενο. Αφορά ολόκληρη τη διαδικασία, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου διανομής και προώθησης αυτού του περιεχομένου.
Το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων ΕΙΝΑΙ το μάρκετινγκ του περιεχομένου. Είναι κατασκευασμένο από τα ίδια πράγματα: εικόνες, βίντεο και αφήγηση.
Next ProcessΗ παρακολούθηση των μετρήσεων πίσω από τις καμπάνιες σε πραγματικό χρόνο μας επιτρέπει να κάνουμε μικρές αλλαγές στη στρατηγική μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Next Process