SEO, Διαφήμιση Διαφήμιση στο Ίντερνετ
Αναζητάτε περισσότερους πελάτες; Εάν ναι, τότε η διαφήμιση στο Ίντερνετ είναι η απάντηση.
Η διαφήμιση στο Ίντερνετ, στο σύγχρονο κόσμο της πληροφόρησης και της επικοινωνίας, αποτελεί πλέον επάγγελμα. Γνωστή, επίσης, ώς online marketing ή Internet marketing, οι δυνατότητες και οι πιθανότητες για επιτυχία είναι τεράστιες.
Παρακάτω, θα δείτε 5 σημαντικά πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο Ίντερνετ.
- Είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική
Ας δούμε τα γεγονότα. Είτε μιλάμε για ένα smartphone, tablet, φορητό υπολογιστή ή επιφάνεια εργασίας, οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ένα gadget κάποιου είδους. Επιπλέον, είμαστε στο Διαδίκτυο όλο το χρόνο. Τι σημαίνει αυτό? Λοιπόν, χάρη στην τεχνολογία, οι πελάτες δεν ήταν ποτέ τόσο προσιτοί. Η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να προσελκύσει πελάτες από όλο τον κόσμο. Όμως, πάνω από το μισό του πληθυσμού του κόσμου είναι κάτω από την ηλικία των 30 ετών. Και η τεχνολογία είναι μονόδρομος, οπότε η ηλεκτρονική διαφήμιση μοιάζει να είναι πλέον απαραίτητη.
- Έχεις τον απόλυτο έλεγχο
Το μεγαλύτερο πρόβλημα με τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης (φυλλάδια, banners, κτλ) είναι η δυσκολία μέτρησης του δείκτη ROI – είναι η αναλογία μεταξύ του καθαρού κέρδους και του κόστους που δαπανήθηκε. Αντίθετα, η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι διαφορετική. Ναι, εξακολουθεί να χρειάζεται κάποιες δαπάνες, αλλά αν γνωρίζετε τι κάνετε, θα μειώσετε σημαντικά το κόστος επένδυσης. Ο κύριος λόγος για αυτό είναι τα δεδομένα και τα αναλυτικά στοιχεία. Μπορείτε να ανατρέξετε σε πολλές διαφορετικές ενέργειες που κάνατε και να προσδιορίσετε ποια τμήματα μιας καμπάνιας λειτουργούν και ποια όχι.
- Είναι εξαιρετικά αποτελεσματική
Ανεξάρτητα από το αν η διαφήμιση είναι πληρωμένη ή δωρεάν, το Διαδίκτυο μπορεί να προσφέρει ένα παγκόσμιο πελατολόγιο στην πόρτα σας. Προσδιορίστε το target group σας, βελτιώστε την επωνυμία σας και το περιεχόμενό σας, προκειμένου να ξεκλειδώσετε τις πραγματικές σας δυνατότητες. Η λέξη-κλειδί εδώ είναι: traffic. Η ιδέα είναι να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και να χρησιμοποιήσετε έξυπνες λέξεις-κλειδιά για να πείσετε τους καταναλωτές να αγοράσουν απο σας. Υπάρχουν δύο τρόποι να γίνει αυτο. Ο πρώτος τρόπος είναι η πληρωμένη διαφήμιση, για παράδειγμα στη Google, να καταγράφετε και να αξιολογείτε συνεχώς τη πορεία της καμπάνιας. Η άλλη επιλογή είναι οι οργανικές διαφημιστικές στρατηγικές στο διαδίκτυο. Με την ενσωμάτωση SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης) και το μάρκετινγκ περιεχομένου, θα μπορούσατε να πάρετε ποιοτικά οργανικά αποτελέσματα δωρεάν.
- Δημιουργεί ένα μεγάλο πλήθος θαυμαστών
Αναμφισβήτητα, δεν υπάρχει τίποτα τόσο ισχυρό όσο το word-of-mouth μάρκετινγκ. Σε προηγούμενες περιόδους, ήταν πάντοτε το όνειρο για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επειδή ήταν πολύ πιο δύσκολο να επιτευχθεί. Τώρα όμως υπάρχουν κοινωνικά μέσα, μορφές Διαδικτύου και πλήθος τρόπων με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να μάθουν και να διαδώσουν την επωνυμία σας και να γίνετε viral. Αυτό σας δίνει μια καταπληκτική ευκαιρία, γιατί σημαίνει ότι δεν χρειάζεστε απαραιτήτως έναν τεράστιο προϋπολογισμό μάρκετινγκ ή μια μακρά ιστορία της επιχείρησή σας.
- Στοχευμένο κοινό
Η διαφήμιση στο διαδίκτυο μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε άτομα που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για το τι πουλάτε. Η δημιουργία ενός ατόμου-αγοραστή ήταν πάντα σημαντική στην επιχείρηση, αλλά στην εποχή του Διαδικτύου, μπορείτε να βρείτε πού βρίσκονται αυτά τα άτομα και να εμφανίζονται απευθείας οι διαφημίσεις σας απευθείας μπροστά τους. Το Facebook, για παράδειγμα. Υπάρχουν περίπου 1.79δις ενεργοί χρήστες που χρησιμοποιούν αυτή τη πλατφόρμα. Μπορείτε να διαφημίσετε σε άτομα συγκεκριμένης ηλικίας, σταδιοδρομίας και ενδιαφέροντος χρησιμοποιώντας μόνο μερικές λέξεις-κλειδιά.